4 Mayıs 2012 Cuma

...


Bugün yine milyonlarca insan, otobüs ya da arabaların camından bakıp tek bir kişiyi hayal edip durdu. Ne yapacaklarını düşündü.
Bugün hapisteki insanlar, takvimden bugünün üstünü karaladı. Bittiğine şükretti.
Bugün yine belki onbinlerce insan, birilerini unutmak için birilerini öptü. Kendinden utandı birkaçı, birkaçı çok fazla zevk aldı.
Bugün birileri dükkanda müşterisini bekleyip durdu. Bazıları para için ordan oraya koşturdu. Bazıları eve tek bir ekmek almak için, saatlerini feda etti. Bazıları muhteşem holdinglerinde, çok önemli bir kararın imzasını attı bugün.
Hatta bugün birileri aşık olduğu adamı gözleri dolu dolu aldattı. Bugün birileri aşık olduğu kadını defalarca kez aldatıp durdu.
Bugün birileri aşık oldu.
Bugün birileri bakireliğini kaybetti.
Bazıları aldattığı sevgilisini yine aldatmaya devam etti. Durmadı.
Bazıları bugün hiçbir kelam etmedi, oturdu. Sustu, kelimelerinin onun haketmediğini düşündü.
Bazıları bugün sevgilisiyleydi, doyasıya sevişti. Eve geldiğinde masum rolu yaptı ailesine, hatta bir iki saniye kendinden utandı.
Bugün birileri misafir ağırladı evinde, onlara pastalar, börekler ikram etti.
Bugün ben seni hiç özlemedim. Bugün birileri seni sorduğunda “lütfen onu sormayın” dedim. Sonra onlar tekrar sordu. Sinirlendim kavga ettim.
Taksiciyle sırf seni hatırlattığı bir şarkıyı açtığı için tartıştım. Parasını verip indim hemen.
Sen naptın? Bilmiyorum.
Hayat çok zor, seni de hiç göremiyorum zaten.
Nolucak bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder