28 Nisan 2012 Cumartesi

İçimden

Bilmiyorum. Ne yapmam gerektiğini ne söylemem gerektiğini, öyle değiştin ki. Hislerin, kelimelerin, bakışların her şeyinle değiştin artık.Eskiden benim olan adam olamazsın sen, bu kadar kötü ve hissiz olamazsın. O adam kalbimin kırılmasına asla izin vermezdi, şimdi ise kırılan parçaların üzerine çıkmış, kalbimi ayaklar altına almışsın. Az önce kayan yıldız bendim.Görmedin.çünkü; ulaştırmamı isteyeceğin dileklerin çoktan ölmüş. Ben çoktan ölmüşüm senin içinde, aslında ben hiç yokmuşum. Hiç olmamışım, hiç yaşanmamışım.Yaşamamşsın sen beni. Ben artık susuyorum. Hep yaptığım gibi. Aşkımı alıp sessizce terkediyorum bu şehri, yağmur bu sefer benim için yağıyor. Bulutlar bana kızgın. Seninle birlikte onları da terkediyorum çünkü. Kim bilir belki bir gün karşılaşırız tanrının ütopyasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder